Alla inlägg under april 2010

Av Jörgen - 30 april 2010 11:03

Jaha, nu var det ett år sen jag skrev här ser jag. Vad har hänt då?

Jo, jag har pluggat och pluggat. Men nu när man ska söka vidare och är klar för gymnasiet finns det ej någon lämplig vidareutbildning att få tag i.

Man blir så trött, de får inget ekonomiskt stöd och ska väl tillägga att jag ej har ett slutbetyg så då rekomenderades jag att ta någon annan yrkesutb på gymnasienivå så länge...vadå sålänge.


Anledningen till att jag utbildar mig  är ju för att få ett jobb. De har gjort sitt bästa för att krossa mina drömmar med ord som att det är stor konkurrens, det finns inga arbeten mm.


Nu e jag så ***** trött på detta. Måste börja tänka kreativt och se vad jag kommer fram till.


Jaja nog med klagan. Finns det kanske några andra i liknade situation? Hör gärna av er och berätta vad som har sagts till er!. Ha det gott alla och ha en underbar sista april.
Lev väl. Peace out!!!!!!

Presentation

Omröstning

Ska ni utomlands i sommar?
 Ja
 Nej
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en hälsning eller nått!


Ovido - Quiz & Flashcards