Direktlänk till inlägg 21 juli 2010

Husletandet fortsätter!

Av Jörgen - 21 juli 2010 01:58

Hej kompisar!

Var och spanande in två stycken nya hus idag. Ett av dessa var högintressant och det är vi sugna på.


Fanns en mysig trädgård, en liten bod för redskap och ved mm.

Huset i sig var jättemysigt och pittoreskt.


Får se vad priset blir men vi är med i leken.


Sen råkade dottern få en sticka i foten och gallskrek men det gick över fort. Stickan sitter dock kvar för hon tvärvägra att någon fick ta ut den, men det löser vi lätt imorgon.


Hoppas alla haft en fin dag. Sov så gott och gonatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jörgen - 2 oktober 2010 15:05

Jaha, nu har man dragit på sig en förskylning också. Det hör väl till hösten med iof, men kunde inte kommit mer olägligt. Vi är mitt uppe in en flytt och på måndag går jag ut på en 4 veckor lång praktik.   Praktiken ser jag fram emot och flytten ...

Av Jörgen - 22 juli 2010 13:46

Huset gick till andra, men det kommer nya tillfällen och hus! Rock´n roll! ...

Av Jörgen - 22 juli 2010 11:26

Hej vänner, Spänningen stiger med priset. Vem ska få huset, det är den stora frågan. Den som lever får se.   Hoppas alla får en skön sommardag..här går vi som på nålar men kul e det!! ...

Av Jörgen - 19 juli 2010 12:15

 Jag bara   denna värme och dessa soliga dagar. En massa bad och roligheter.   Förra veckan började vi kika på hus litegrann. Spännande och kul. Nu gäller det bara att hitta drömkåken med stort D.   Måndag morgon var som den brukar Seg. Men ...

Av Jörgen - 1 maj 2010 13:05

Jaha, så var våren infirad med brasor och kalas överallt. Känns härligt och med det härliga väder vi har. Idag har jag pluggat lite men nu funderar jag på att gå ut och mysa i solen även om det dock inte är så varm. Kanske ta några bilder.Vilket f...

Presentation

Omröstning

Ska ni utomlands i sommar?
 Ja
 Nej
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en hälsning eller nått!


Ovido - Quiz & Flashcards